اجرای خط انتقال روستای بازخانه به رشوانلو در خراسان شمالی  

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از اجرای عملیات خط انتقال روستای بازخانه به رشوانلو در قالب طرح آبرسانی به روستا‌های حاشیه شهر بجنورد خبر داد.

رضا عطایی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی با اشاره به مشکل کمبود آب شرب در روستا‌های بازخانه، رشوانلو و حمزانلو از توابع شهرستان بجنورد گفت: عملیات اجرایی خط انتقال آب روستا‌های مذکور به طول ۱۲۵۰۰ متر با اقطار ۱۲۵ تا ۲۵۰ میلی متر به منظور رفع مشکل کمبود آب و تأمین و توزیع آب باکیفیت و پایدار در حال انجام است که هم اکنون عملیات اجرایی خط انتقال آب، حدفاصل روستای بازخانه تا رشوانلو به طول تقریبی ۳۵۰۰ متر توسط پیمانکار در حال اجرا است.
وی گفت: در قالب همین پروژه در سال گذشته ۵۵۰۰ متر خط انتقال اجرا و ۶ باب مخزن بتنی با ظرفیت ۱۴۰۰ مترمکعب در روستا‌های کلاته نقی، رشوانلو، حمزانلو و برج احداث شده است.
وی عنوان کرد: برای اجرای این پروژه عتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است و برای تکمیل پروژه ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است. 
وی خاطرنشان کرد: با اتمام این عملیات کمبود آب و افت فشار در ۱۰ روستای حاشیه شهر بجنورد با جمعیتی حدود ۲۱ هزار و ۴۹۰ نفر رفع خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.